Support og Service

Teleplan sørger for installation, support og service. Med stor ekspertise i service og kundepleje, kan vi hjælpe med det du har brug for. Vi ved, hvor svært det er med forskellige teknikker, hvor du skal starte fra bunden hver gang. Vi ér forskellige. Vi kender vores kunder og ønsker at være personlige.

Hvad enten du ringer eller sender en mail – få du hjælp med det samme.

Med en serviceaftale skal du som kunde blot kontakte vores support, og vi vil tage os af eventuelle problemer eller spørgsmål vedrørende din telekommunikationsløsning.

Vi tilbyder en service, hvor vi tager det fulde ansvar for din løsning, og hvor arbejdstiden, rejser og materialer er inkluderet.

Nøgleord:

  • Opsætning af løsninger
  • Undervisning af slutbruger
  • Support af slutbruger
  • Tilretning af behov hos kunden
  • Levering af telefonsystemer
  • Forbrugsanalyse
  • Behovsanalyse
  • Faktura Tjek på telefoni
  • Indsigelser og føring af klagesager vedr. telefoni
  • Telemægling
  • Hurtig fejlretning
  • Fjernsupport via Teamviewer